poniedziałek, 6 lipca 2015

ogrodniczki


W zeszłym roku przymierzałam się do zakupu ogrodniczek. Zanim się za to zabrałam, to zastała mnie jesień. Nie jest to jakiś niezbędnik w mojej szafie, ale tegoroczna wyprzedaż w Zarze pomogła mi podjąć decyzję :D 
Ogrodniczki są prostym, ciekawym i szybkim rozwiązaniem na letni strój. W zasadzie wystarczy założyć do nich biały t-shirt i gotowe. No i oczywiście niezastąpione, wysłużone conversy! Niedługo w nie wrosnę ;) 

 

ogrodniczki ZARA
trampki Converse
torebka ZARA

A

5 komentarzy:

  1. a mnie zainteresowała bransoletka, miętowa lub zielona. Ciężko opisać odcień. Można wiedziec skad?

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś piękna i zadbana kobieta. Jak wyglada Twoja codzienna pielegnacja, czy moglabys zrobic o tym post???

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim zestawieniu ogrodniczki jak najbardziej na tak : )

    OdpowiedzUsuń