czwartek, 10 kwietnia 2014

just like that


W dzisiejszej stylizacji pojawia się kurtka z poprzedniego posta, jednak w innym wydaniu.
Większość z nas w swojej szafie znajdzie dresy, ramoneskę i trampki. To naprawdę dobre rozwiązanie na leniwy dzień, kiedy nie mamy ochoty silić się na wyszukaną elegancję. Kilka lat temu dresy nosiło się tylko na wf do szkoły, a teraz są wszechobecne na ulicach. I dobrze :) to bardzo komfortowe zestawienie, któremu możemy nadać kobiecego charakteru.






ramoneska ZARA
sweter ZARA
spodnie H&M
buty Guess
chusta LV
okulary Tommy Hilfiger

7 komentarzy:

  1. świetne spodnie;) bosko w nich wyglądasz
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Luźne dresy i trampki są dobre na wszystko! Też bardzo lubię takie komfortowe zestawy i chętnie po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi bardzo podoba się połaczenie ramoneski, zwykłej koszulki, dresów i szpilek choć nie ukrywam że zazwyczaj wygoda u mnie wygrywa i zamiast obcasów zakładam trampki. Mam nadzieje że jak kolejny raz napiszę że ciąża Ci służy i że wyglądasz pięknię nie będziesz zła:). Pozdrawiam gorąco.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak czesto sie pojawiaja stylizacje jeje:) Buty bardzo mi sie podobaja i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. na sportowo i z pazurem - fajnie :) dopiero na ostatnim zdjęciu zauważyłam ciążowy brzuszek :) (jestem tu pierwszy raz więc nie wiedziałam:P)

    OdpowiedzUsuń