środa, 14 sierpnia 2013

the city that never sleep


Powiem nieskromnie, że w dzisiejszym outficie uwielbiam każdą rzecz z osobna i wszystko razem. Wydaje mi się, że dzisiejszy zestaw najbardziej oddaje mój styl i dlatego tak przypadł mi do gustu. Spódnica jest rewelacyjna. Ma kapitalną fakturę i sama w sobie jest już ogromnym urozmaiceniem stroju. Nie wiem czy zdjęcia to oddają, ale na żywo świetnie się prezentuje. Buty- kolor jeden z moich ulubionych, poza tym mają normalny obcas, 10 cm. Dzisiejszy look to połączenie klasycznej elegancji, jaką jest ołówkowa spódnica, z nowoczesnością. Wybrałam się w tym stroju na spotkanie z przyjaciółkami i zdał egzamin ;)


fot by Julka

total look River Island


30 komentarzy:

  1. nono! ta sukienka jest szałowa :) lubię takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  2. niby wszystko z innej "parafii" a tak świetnie razem współgra. Bardzo fajna spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za dużo błyskotek! Rozstrzelony napis żółte litery, zloty kolor naszyjnika, połyskunąca spódnica, neonowe buty! Odpust!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny zestaw! Czy te buty i spodnica są jeszcze w sprzedaży? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupowalam online i z tego co patrzylam spodnica jeszcze jest, ale buty są już wykupione. Ale w sklepach na pewno są obie rzeczy, bo to jako nowość na stronie pojawiło sie dopiero tydzień temu. :)

      Usuń
  5. bluzka i buty są razem genialne, ale uważam, że spódnica psuje ten 'sportowy look' :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam Ci się Kasiu, że jakoś nie przypadł mi do gustu zbytnio ten trend metalicznych kolorów, ale u Ciebie fajnie to wygląda :) Piękna jest ta spódniczka :) Zaczynam chyba zmieniać zdanie :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. według mnie super połączenie. trzeba się znać na modzie i mieć wyczucie stylu żeby łączyć ze sobą takie ciuchy i wyjść z takiej kombinacji obronną ręką. Brawo!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ODPUSTOWO. NIE PODOBA MI SIĘ.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szpilki najbardziej mi się podobają! Taki soczysty kolor ;o

    Zapraszam na nowy post :)
    http://chokkie-lady.blogspot.com/2013/08/wszystkie-kolory-teczy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się ten zestaw, mimo niezbyt przychylnych komentarzy uważam że jest ok,jedynie do czego mam zastrzeżenia i to od pewnego czasu, to dosyć infantylne komentarze w postach, moja rada nie musisz być taka jak inne blogerki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Spudnica nie pasuje do calosci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, to już rzecz gustu. Jednak przy następnej wypowiedzi radze zajrzeć do słownika ortograficznego ;)

      Usuń
  12. Anonimy jak zwykle najbardziej wyszczekane:] Wy sie zachowujecie jak na odpuscie-gęby nie pokażą ale najwiecej maja do powiedzenia.
    Zestaw super prezentowal sie na zywo! Spodnica robi wrazenie wyjątkową fakturą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak mi sie cos nie podoba to mowie o tym. Rozumiem Kasiu ze oczekujesz tylko pochlebnych komentarzy i zero krytyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj nie! Stylizacja nie udała Ci się. Za dużo wszystkiego. Przedobrzyłaś. Poza tym zauważam, że masz problemy z odbieraniem negatywnych komentarzy. A podobno to blog Lady. Kasa to nie wszystko, by być ładnym. Przeciwnie, manieryzuje Cię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np kiedy to zauwazyles anonimie? Nie znasz mnie i oceniasz :)

      Usuń
    2. A choćby u osoby wyżej. Oczekujesz wytłumaczenia, bo stwierdziła, że krytyka Cię dotyka i teraz ja też mam się tłumaczyć ze swojego komentarza, a inną odsyłasz do słownika. Niech się wstydzi swojej ortografii, ale bez uszczypliwych "radzE zajrzeć do słownika" (to co, zajrzysz do słownika i napiszesz końcówkę poprawnie?:) )
      Mój komentarz został napisany bez zamiaru oceniania, myślę, że źle to interpretujesz albo po prostu tak to odbierasz. Ocenianie, krytyka, ach jakie to nieznośne ;)
      Jestem tutaj, bo na pewnej stronie została pokazana Twoja żółta torebka od MK i link do Twojego bloga.
      Poza tym Anonim wyżej ma jednak racje, najlepiej, żeby w ogóle tylko Cię chwalić. Ale co mam chwalić? Dziewczynę, która w tak młodym wieku ma buty od Louboutin'a oraz Burberry i robi to na pokaz? Poza tym, błagam, nie pisz takich głupich tekstów do postów - są słabe i infantylne, napisane byle jak. Zdjęcia w porządku.
      Możemy długo tak odbijać piłeczkę na zasadzie pytanie -odpowiedź, Ty - ja, Ty- ja. I żeby nie było, nie oceniam, tak odbieram Twój blog, jako wystawianie się na zasadzie zastaw się a postaw.

      Usuń
    3. Przeczytaj co Ty piszesz :D Infantylność, używasz słowa, którego znaczenia nie rozumiesz. Do postów wykorzystuje rzeczy ze swojej garderoby i jeżeli przeszkadza Ci to, to Ty masz z tym problem :) Ja nikogo nie zmuszam, żeby czytał mojego bloga, jeżeli nie odpowiada Ci jego forma i treść to nie męcz się. Pozdrawiam.

      Usuń
    4. jak ja kocham anonimy!!!!! strzelą kiepską jedno zdaniową krytykę, kompletnie nie uzasadnioną, a później roztaczają wywody jak to nie potrafimy znieść krytyki!
      konstruktywna krytyka a głupota i kompleksy to zupełnie inna bajka!

      dla mnie wyglądasz świetnie! idealnie całość zestawiłaś! sama raczej bym się nie odważyła, natomiast u Ciebie wyszło super :)

      aaaa...do kieszeni proponuję nikomu nie zaglądać, nie wasza kasa nie wasza sprawa!

      Usuń
  15. jeżeli oczekiwalaby tylko pozytywnych komentarzy to przeciez by nie publikowała tych złych:) pozatym swietne buty!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha, sztucznie by to wygladalo gdyby nie publikowala i tych zlych! Blog taki sobie.

    OdpowiedzUsuń
  17. ale wymiana komentarzy.....nie ma w tym nic złego że ktoś w tym wieku ma markowe ubrania ale to co jest złe to zazdrość. odpuście sobie negatywne emocje. Napisałam wcześniej że Twoje komentarze Kasiu są infantylne, potem ktoś inny w komentarzu wytknął Ci to samo. Pisząc to chciałam tylko żebyś zwróciła na to uwagę i popracowała nad tym i tym samym podnosiła poziom swojego bloga, tylko tyle albo aż tyle.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. chodzilo o to ze wiekszosc blogerek nie publikuje złośliwych anonimow i szczerze nie dziwie sie jak tak czytam wasze wypowiedzi, nie chcesz nie wchodź nie czytaj albo zaloz sobie konto i pisz jako Ty a nie jako anonim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki ty masz w tym cel upominajac zeby nie pisac jako anonim gdzie sama publikujesz komentarz bedac anonimem?! Kolezanka? Po to jest opcja anonim zeby sie nie upubliczniac. Nie wymagajcie nieanonimowosci.

      Usuń
    2. Przestań już spamować :) Takich bezsensownych komentarzy więcej nie publikuję, bo dążysz tylko do tego, aby przeciągać swoje wywody nie na temat. JA dodaje posta, jednym się podoba, innym nie. Wszyscy wyrazili swoje zdanie. Koniec tematu.

      Usuń