poniedziałek, 18 marca 2013

buenos días!

 
Słońce zaczyna nas rozpieszczać :) Dziś prezentuję strój adekwatny do mojego nastroju.
 Chyba każda z nas ma w swojej garderobie zakolanówki, mam i ja. Najbardziej pasują one według mnie do rozkloszowanej spódnicy, wyglądają wdzięcznie i dziewczęco. 
Na samym dole posta znajdziecie filmik jak robimy fryzurę, o którą pytałyście. Standardowo już, aczkolwiek szczerze życzę Wam świetnego dnia! Naprawdę czuje, że będzie wyjątkowy! :D









blezer H&M
bluzka Stradivarius
spódnica H&M
zakolanówki Stradivarius


A teraz, na specjalnie na życzenie czytelniczek, wrzucam krótki filmik przedstawiający wykonanie fryzury, która pojawiła się w poprzednich postach. 
Proszę wszystkich o wielkie skupienie, ponieważ jest bardzo skomplikowana! :D

Zapraszam do oglądania!






przed....


 i po :D




Jak widzicie uczesanie nie wymaga specjalnych umiejętności :D 
Na początku należy natapirować całe włosy pasmami, a potem podpiąć je według uznania za pomocą wsuwek.
 To tyle! :D
Jedynym zabawnym faktem jest to, że fryzura za każdym razem wychodzi trochę inaczej. Nigdy nie jestem w stanie idealnie jej odtworzyć.






18 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie i dziewczęco;dużo uroku daje wzór blezera.

    OdpowiedzUsuń
  2. PIęknie! Juz nas do tego przyzwyczaiłas, ze zawsze jest pieknie przez co podnosisz sobie poprzeczke ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeej świetny filmik :D szkoda, ze Was nie slychac! Ale licze na to przy nastepnym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej ale wy jesteście ładniutkie obie,
    no nie teraz to pani fotograf musi nam się trochę pokazać z drugiej strony aparatu.Dziewczyny jesteście świetne!!!czekam na filmik o makijażu i może o tym jak spędzacie wolny czas(:
    Jeszcze mam pytanie o zegarek Julki?czy to MK?
    pozdrawiam was serdecznie - Sonia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MK może za rok, a póki co znana wielu - Geneva :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Soniu mysle, ze specjalnie dla Ciebie uda mi sie namowic Julke na jej wlasna stylizacje :D dzieki za pomysly!

      Usuń
    3. Geneva(: wygląda super i już mi się podoba.
      Pozdrawiam Cię Juleczko
      Ps. z takim talentem i podejściem do życia to za rok już będziesz miała takich MK co najmniej kilka.
      sonia

      Usuń
    4. fajnie,więc czekam.jestem waszą fanką dziewczyny!

      Usuń
  5. rewelacja! super, że urozmaicasz swojego bloga filmikami. Bardzo podoba mi się blezer. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. PIekne wlosy i blezer :D fimik rewelacja! Ja rowniez uwielbiam zakolanowki, ale w tym roku jakos rzadko o nich pamietałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobają zakolanówki. Jedyny mój problem jest taki, że nie umiem ich nosić :D Może w końcu zacznę, bo wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz cudnie, przepiękne loki na włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszcze ci takich pieknych lokow. pieknie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  10. super filmik, czekamy na więcej! - może teraz coś o makijażu?:) co do stylizacji- bardzo dziewczęca, świetny, świeży kolor blezeru. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jula jesteś bezbłędna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny filmik!!! fryzurka rzeczywiście prosta. Na pewno też dużo zależy od włosów, ale naprawde wyglądała na bardziej skomplikowaną :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny sweterek:)
    Fajny blog - obserwuje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń